joi, 18 august 2016

Frustrate şi ne… futute

Frustrate şi ne… futute

­
Apar ca ciupercile după ploaie, doamnele principiale şi sfinte. Cele care scriu articole despre politică şi luptă pentru bunăstarea poporului, scriu despre cât de corecte şi iubitoare sunt, cât de nematerialiste şi gata de orice pentru bărbatul de lângă. Cele care urăsc femeile ca mine, ca na… eu scriu despre orgasme, despre pantofi şi vinuri vechi, despre curve şi bărbaţi, despre nopţi inexplicabile şi despre multă dragoste.
Mă urăsc că eu nu fac sarmale de Crăciun şi că lor nu le găteşte bărbatul de lângă ele, că nu au parte de orgasme lungi şi repetate, că nu primesc flori şi că nu sunt duse în vacanţă, că nu îşi pot mulţumi iubitul cu rucola şi avocado, că nu ştiu să se iubească şi că au uitat drumul la coafor.
Ele în schimb fac lucruri nobile: protestează şi luptă pentru dreptate. Şi scriu câte un articol întreg cu referinţă la persoana mea, de parcă le-aş invada spaţiul virtual.
Eu ştiu că sunt a dracu ” singură. Nu îmi trebuie confirmări din partea sfintelor ca voi. Nu de alta, dar vă faceţi păcate din cauza mea. Depresia şi frustrarea se rezolvă cu o zi de shopping sau cu un… surpriză: un orgasm.
Nu îmi pot explica ieşirile astea ale unor femei şi totuşi părerea mea e că sunteţi Ne… futute Doamnelor. Mă bucur însă că sunteţi puţine. Restul, cele a dracu” ca mine… îmi împărtăşesc gândurile şi mă ridică pe primele locuri în mediul virtual.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu