duminică, 13 noiembrie 2016

Masturbăm și noi ceva?

portrait-of-sexual-woman
@dreamstime.com
Când ești bărbat e mișto să vorbești despre masturbare (a.k.a. LABĂ) , sau na’… e ok, ești cool! Dar dacă ești femeie și spui că te masturbezi… se uită proastele la tine (alea care își fac poze sexy în oglinda din baie și se masturbează mai des ca tine (cu tabloul cu Arsenie Boca deasupra patului) dar nu recunosc, pentru că sunt fete “cuminți” și ele se udă doar când se spală. Sau când plouă și n-au umbrelă. Serios!?
Apoi scrii un articol despre onanie și încep proștii să îți scrie mesaje în privat, cu gândul că te-ai săturat de penisul de plastic (a.k.a. rabbit) și poate vrei și penis adevărat (a.k.a. p&*ă proastă). “Te masturbezi?” mă întreabă unu’ pe Facebook. Din curiozitate și plictiseală, am decis să continui:
– Tu mănânci?
– Adică?
– Adică masturbarea e la fel de normală și indicată ca o friptură de pui cu cartofi prajiți (bine, asta doar dacă nu ești grasă… dacă ești, bei apă) atunci când nu ai mâncat de 2 zile.
– Cunosc o grămadă de femei care nu se masturbează!
– Mint, prietene! Femeile mint mult. Sau crezi că atunci când zbiară “Aaah, daaa!” are neaparat orgasm? Nu! Poate că s-a plictisit și se bucură că ai terminat. E drăguță, atât!
– Eh, mint… nu, nu o fac, pur și simplu! Nu toate vă masturbați!
– Prietene, îmi pare rău pentru tine daaar: Nu există femeie care să nu se masturbeze. Believe me! Toate am făcut-o!
– Și atunci când sunteți într-o relație?
– De ce crezi că stăm atât de mult în cadă?
– Bă, înseamnă că nu o fut bine?
– Poate că tu ești motivul pentru care se masturbează? Dacă nu ai văzut o femeie masturbându-se în fața ta până acum, prietene.. nu știi ce ai pierdut!
Da, fetelor! Majoritatea bărbaților cu care am vorbit despre masturbarea feminină consideră că este cel mai sexy “Turn-On” pe care îl poate face ofemeie. Să te lase să o privești în timp ce stai ca bou’ pe un scaun și ea e întinsă pe jos, în fața ta… dă-o dracu!!! E sexy! Punct.
A tăcut prostu’ și eu m-am băgat în cadă. Sau în pat? Nu mai știu… nu contează. Oricum nu mă gândeam la el… mă gândeam la Slash.
Ah, da! Mi-am adus aminte de singurul bărbat care mi-a spus că nu îi place onania:
– Ralu, mie nu îmi place să văd o femeie care se atinge singură. Râd. Mă stresez, vreau să plec de acolo.
– De ce? (în mintea mea, omul era deja gay)
– Pentru că e ciudat. Parcă sunteți Dj Clitoris, de pe plaja din Ibiza. Too fast and too furious. Untz untz untz!
Nu știu ce experiență nasoală a avut el, dar o femeie nu arată la fel de penibil ca un bărbat, când se masturbează. Da, laba e nașpa, frate! Mai există și bărbații ăia care țin neaparat să te întrebe în timp ce și-o freacă: “îți place?” Răspunzi “Da” din politețe… dar nu, nu e o imagine foarte sexy. Femeia onanistă e mult mai sexy decât bărbatul labagiu.
Știu că onania este încă un subiect tabu și pentru asta sunt eu aici să vă spun: Toți ne-o tragem! “Iubește-te pe tine și apoi pe alții!” este un sfat extraordinar de bun. Atunci când te masturbezi, înveți să te cunoști mai bine. Afli unde este punctul G și uite așa poți să îi spui și lui: “Mai la stânga… mai la dreapta.. mai sus, mai jos… aaaa, acolo!”
Alte avantaje sunt:
  1. Dormi mai bine! Labă și somn! Zzz…
  2. Scapi de migrenă (da, da.. când nevasta spune: “Nu azi, iubi! Mă doare capul” e doar o scuză) Orgasmul ajută mușchii să se relaxeze și așa scapi și de dureri de stomac, de cap… etc.
  3. Ești mai puțin stresată! Onania este un fel de Yoga sau Masaj Thailandez.
  4. Ești mai fericită! Plăcerea duce la orgasm, iar orgasmul îți face cadou niște endorfine = happy feelings. Hai să fim serioși! Atunci când ești happy ești și mai frumoasă.
Așa că… lăsați prostiile cu “prietena mea nu se masturbează”, pentru că suntem în 2016 (aproape 2017) și nu mai credem în Moș Crăciun. Da, și mă-ta o face! Nu e “rușine și nici păcat” să iubești și să te simți bine.. cu sau fără partener.
Mă întreb: Ăia care “nu se masturbează” sunt tot ăia care fac sex doar pentru a face copii? Tot ăia care nu își vaccinează copiii și folosesc plante când copilul e bolnav, nu? Ăia ce fac cu morcovii? Supă sau dildo?
Prostia dăunează grav sanătații, masturbarea nu! Nu fiți proști, iubiți-vă!
Mai bine o masturbare deșteaptă, decât sex prost!
Băieți! O femeie care se masturbează cu voi la telefon sau de mână, e leșinată după voi! Știți de ce? Pentru că masturbarea e mai intimă decât actul sexual în sine. Dacă o femeie se simte atât de relaxată cu voi, ați belit p&*a! Și nu, nu mă refer la labă…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu