marți, 8 noiembrie 2016

Exemplu pentru toți candidații la parlamentare: Leoreanu își ia concediu în perioada campaniei electorale

Exemplu pentru toți candidații la parlamentare: Leoreanu își ia concediu în perioada campaniei electorale

poza stire leoreanu concediuCampania electorală pentru alegerile din 11 decembrie va începe în curând, din Roman fiind pe listele de candidați și primarul Laurențiu Leoreanu, din partea PNL Neamț, pentru Camera Deputaților.
Aș vrea să informez romașcanii că din 11 noiembrie, eu am să intru într-o perioadă de concediu. Am să iau câteva zile de concediu, restanță din 2015, neavând nicio zi consumată din concediul 2015.
Am decis acest lucru deoarece urmează campania electorală și trebuie să organizez activitățile specifice fără ca să am legătură cu funcția de primar”, a declarat luni, 7 noiembrie, Laurențiu Leoreanu, primarul municipiului Roman.
Conform Hotărârii Guvernului nr. 634/2016, alegerile parlamentare vor avea loc în data de 11 decembrie 2016.
Potrivit calendarului electoral stabilit prin Hotărârea Guvernului nr. 635/2016, campania electorală pentru acest scrutin se va desfășura în perioada 11 noiembrie – 10 decembrie.
Romanul Financiar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu