marți, 13 iunie 2017

Leoreanu după incidentul cu Galan: “Îmi cer scuze! Mă dezic de orice fapte de huliganism!”

Leoreanu după incidentul cu Galan: “Îmi cer scuze! Mă dezic de orice fapte de huliganism!”


Deputatul Laurenţiu Leoreanu a avut în această dimineaţă prima reacţie publică după apariţia filmării cu celebrul episod în care, la dreapta sa, un alt fruntaş PNL Roman insultă şi ameninţă un jurnalist iar el dă aprobator din cap.
Leoreanu şi-a cerut scuze public, într-un mesaj transmis drept comentariu în Grupul Romaşcanilor, la postarea cu articolul din Vestea pe subiectul respectiv.
Mesajul integral al deputatului Leoreanu:
<<Eu îmi cer scuze pt incidentul apărut… evenimentele se desfășurau febril , sub emoția așteptării rezultatelor și a unor încărcări negative din campanie…asa au apărut unele refulari vis-a-vis de atacuri vehemente din perioada anterioara la adresa unor oameni , a familiilor sau afacerilor lor ( atunci nu a mai luat nimeni atitudine ). Multumesc se reproșa ca eu după campanii trec repede peste lucrurile urate și colaborez din nou cu cei care ne-au atacat și jignit – tradus în sintagma : dau la pace după războaiele din campanii. Cuvântul executat suna urat , dar nu era în sensul propriu , ci în sensul a nu mai trece ușor peste toate și colabora din nou. Nu cred ca poate cineva infirma modul în care mi-am arătat mereu toleranta și trecerea cu ușurință peste multe , multe atacuri care au fost la mine sau la oameni din echipa mea… când eram atacat și murdărit de un anume asa zis jurnalist venit la Roman din alta parte nu am văzut luări de poziții similare…chiar și asa ,eu îmi prezint scuze pt incidentul apărut și ma dezic de orice fapte de huliganism sau atacuri neprincipiale , la adresa oricui ! Regretam incidentul , scuze !>>.
Ce legătură au atacuri anterioare, referirile la un alt jurnalist, cu episodul respectiv în care aghiotantul său politic are un limbaj decupat din filmele cu mafioţi… asta numai Leoreanu poate şti. Cum de asemenea nu e clar ce înseamnă „atacuri la afaceri” si dacă sub această sintagmă şeful PNL Roman ascunde solidaritatea cu acelaşi aghiotant, Petrică Căpraru, care s-o fi simţit vexat că un alt politician „şi-a permis” să spună că unii cetăţeni din vecinătatea Ştrandului sunt iritaţi de muzica dată la volum mare la cortul de evenimente care aparţine respectivului. Cât priveşte iritarea ex-primarului că nu a văzut poziţii similare când el sau membrii taberei sale erau atacaţi, dincolo de faptul că un om politic trebuie să ştie să se apere singur (rezonabil, evident), credem totuşi că poate actualul deputat nu a văzut unele articole, inclusiv din Vestea.
Dar are o scuză şi pentru asta: probabil era foarte ocupat cu interesul public sau să plângă de mila lui Căpraru, cel căruia, pe când era ales local, unii romaşcani îi spuneau „consilierul portofel”.

D.V.
Nota Bene – Cum suntem convinşi că acest articol va fi citit, la virgulă, de ex-primarul Leoreanu, mai jos ataşăm câteva linkuri spre articole din colecţia Vestea cu precizarea că, totuşi, presa nu este bona politicienilor, nici măcar atunci când sunt atacaţi la comanda… colegilor lor de partid:
STENOGRAME! Leoreanu despre Ţapu şi locul 1 la Senat: „În faţa unui tren greu, pui o locomotivă nu un vagon de marfă!”

Atac violent la Leoreanu de pe site-ul facţiunii Ţapu-Romel!
Mizerii de campanie: Primarul interimar de Roman a aflat din bârfe că… divorţează. Micu: “Lăsaţi-mi familia în pace!” 




Distribuie acest articol:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu